2013. október 27., vasárnap

Fashion HAUL - Glamour-napok és Leárazások!

Sikerült bevásárolnom a Glamour-napokon, egy héttel később pedig betértem egy Terranovába és egy Tally Weijlba, ahol rengeteg dolgot találtam meg akciósan, úgyhogy ott sem hagytam magamnak gondolkodási időt... Persze nem hoztam el mindent, ami tetszett és akciós volt...:(
Nagyon szeretem az új ruháimat és gyakran hordom őket, egyszóval nekem nagyon megérte megvenni őket!:)

Először a Glamour-napos rucikat mutatom meg, melyeket 20% kedvezménnyel tudtam megvásárolni.

C&A






H&M



New Yorker





TEZENIS







És végül az akciós ruhákat a Tally Weijl és Terranova üzletekben vásároltam.

Tally Weijl



Terranova






 És majdnem elfelejtettem, hogy vettem még két csodaszép ruhadarabot a Stradivariousban, ahol sajnos semmiféle akció nem volt. Viszont a szoknyát már régen kinéztem, de csak most találtam belőle a méretemben.




Bőrhatású szoknya



Remélem nektek is tetszett ez a kis gyűjtemény és elnézitek a képek gyenge minőségét, de csak telefonnal tudtam lefotózni őket... :S

Legyen csodás napotok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése