2013. április 20., szombat

Dm és Rossmann zsákmányok

Először a DM-es dolgokat mutatom meg, ahol nagyon jó akciók voltak.
A Wilkinson borotvacsomagokra olyan akció vonatkozott, hogy ha egyet megveszel a második ingyenes. A Balea dezodor szintén akciós volt, és erről az illatról sok jó véleményt olvastam, úgyhogy kevesebb, mint 400 Ft-ért jött velem ő is. Az utolsó beauty termék a Dm-ből az Alverde Repair hajvégápolója. Ugyanebből a lila kupakos Repair szériából megvan már a hajvaj is, amivel nagyon meg vagyok elégedve. És végül két Corny Big müzliszelet is elcsábított. :D A banánosat kóstoltam és ízlett, finom és laktató, úgyhogy kipróbálom a kókuszos-csokisat és a meggyes-csokisat is.


Limitált Balea Deospray és Alverde Repair Haarspitzen Fluid

Négy pengés eldobható borotva

És a csokis müzlik:)


A Rossmannba sürgősen ugrottam be, mert egyik osztálytársam figyelmeztetett, hogy a Lovely körömlakkokat 129!!! Forintra árazták le. Úgyhogy rohantam is és meglepő módon még alig fosztották le az állványt, úgyhogy hoztam mindenféle színt, ami megtetszett. Aminek nagyon örültem, hogy találtam egy fekete színűt is, amilyet pont akartam venni és most 130 Forinttal megúsztam. :)
Ó és még egy Colgate fehérítő fogkrém is bekerült a kosaramba, bár ezt pár nappal később vettem. De szintén le volt árazva.



Colgate Max White One fresh



Hát ezt sikerült mostanság beszereznem:) Bár most inkább a termékek elfogyasztásán ügyködök, de azért mindig sikerül valamit találni...

Nagyon szép napot/estét kívánok nektek!
És használjátok a termékeket, amiket megvesztek! :D

2 megjegyzés:

  1. Ó, az a pirosas (balról a második) Lovely lakk álomszép!! :-) Megmutatod majd a körmeiden is?? :-)

    VálaszTörlés
  2. Az ilyen csillámos piros, szóval kíváncsi vagyok én is, hogy hogy mutat a körmökön. Persze, csinálok akkor posztot róla.:)

    VálaszTörlés