2012. december 25., kedd

Essence lipliner 04 honey bun + 08 red blush - TESZT

Már nagyon régóta használom ezt a két Essence szájceruzát, úgyhogy gondoltam írok róluk egy tesztet, mivel elég gyorsan megszerettem őket. Részben azért, mert az alacsony árukhoz képest elég jó eredményt nyújtanak és a színükbe is beleszerettem, pedig első ránézésre egyik árnyalattól sem voltam elájulva.
Gondoltam kellene egy alap a piros rúzsokhoz, hiszen az elvileg elengedhetetlen. Így egyből az Essence-re esett a választásom, mert nem akartam ezreket egy kis ceruzára költeni (bár lehet, hogy megérné, mindenesetre nekem ez tökéletesen beválik). Aztán egy natúr árnyalatot is választottam a nude és natúr színű rúzsokhoz. Hát mivel az utóbbi távol áll a nude színtől, ezért ezt csak önmagában használom. Amit imádok bennük, az az, hogy olyan szépen mutatnak ezek a színek szájon, hogy sokszor még a pirosat is hagyom magában, tényleg gyönyörű a red blush árnyalat.



04 HONEY BUN


Ez egy barnás, natúr árnyalat, melyet nagyon gyakran használok, hiszen hétköznapra tökéletes választás. Mivel néhány árnyalattal sötétebb a számnál, (mégis natúr hatást nyújt), ezért általában csak kontúrozom vele a számat és kicsit elsatírozom, hogy ne legyen egy feltűnő, határozott vonal a számon. Ez optikailag eléggé nagyítja a szájat, ráadásul csalni is lehet vele, ha valakinek kisebb ajkai vannak.
Aztán a második módszerem, hogy az egész számat beszínezem vele. Így már azért egy erősebb, sötétebb árnyalatot kapunk, úgyhogy ezt csak alkalakra használom. Persze azért annyira nem ütős, de hétköznap inkább csak kontúrozom.




08 RED BLUSH

A kötelező piros árnyalat szintén piros rúzsokhoz. Jóval tovább tart vele a rúzs. A színe szerintem ennek is csodás, így ha a rúzs lekopna, egy szép piros árnyalat marad a szájon. Az árnyalat egy hideg tónusú erős piros. Ezt vagy rúzs alá használom, vagy magában, az egész ajkat beszínezve.




Mindkettő nagyon jó alap rúzsok alá, de magukban, rúzs nélkül is elég tartósak. Persze azért ha a honey bun árnyalattal kontúrozok, mindig magammal viszem, hogy újrarajzoljam. Nem kell hozzá nagy precizitás, hiszen úgyis elsatírozom.
Mivel ezek mégsem rúzsok, hanem száraz ceruzák, száríthatják az ajkakat, ezért mielőtt felviszem, mindig használok valamilyen szájápolót. (Azért ha csak kontúrozok, annyira nem veszem észre, hogy szárítana, csak ha az egész szájat beszínezem.)

Én teljesen meg vagyok elégedve velük, így mindenkinek ajánlom őket. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése